جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرزندان بهزیستی

حوزه/ جمعی از فرزندان و مددجویان بهزیستی قم شب گذشته افطار میهمان بیت حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم معنوی که با اقامه نمازجمعه به امامت فرزند این مرجع عالی‌قدر برگزار شد فرزندان بهزیستی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا افطار هم‌سفره بیت مرجعیت و فرزندان ایشان بودند.

در این مراسم مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از حمایت‌های همیشگی و ارشادات و راهنمائی‌های معظم‌له گزارشی از خدمات بهزیستی خصوصاً در حوزه اجتماعی و نگهداری ایتام و فرزندان بی‌سرپرست ارائه کرد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی فرزند حضرت آیت‌الله‌العظمی سبحانی ضمن اظهار خرسندی از حضور در کنار فرزندان بهزیستی و قدردانی از برنامه‌ها و تلاش‌های بهزیستی، خدمت به این عزیزان را دارای اجر وافر، سعادت و افتخار برای خادمین و کمک و مشارکت و مساعدت به بهزیستی را از وظایف عموم مردم خصوصاً خیرین و مؤمنین نوع‌دوست برشمرد.

فرزندان بهزیستی قم میهمان بیت حضرت آیت‌الله سبحانی شدند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی سبحانی خطاب به فرزندان بهزیستی خاطرنشان کرد: به تحصیل و کسب دانش اهمیت و توجه خاص داشته باشید و در همین زمینه به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد که خطاب به کودکان و نوجوانان می‌فرمایند: شما امروزه کودکان این قوم هستید در آینده از بزرگان جامعه محسوب می‌شوید پس تا می‌توانید تحصیل علم و دانش نمایید که پیشرفت و شکوفایی آینده این جامعه به توفیقات علمی شما وابسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کودکان و نوجوانان افزود: اولاً یک انسان مؤمن نباید امروز و فردایش مثل هم باشد بلکه برای هر روزش برنامه‌ای برای ارتقاء و پیشرفت داشته باشد، دوم اینکه به مربیانتان اعتماد کنید و کوشش کنید توصیه‌های اخلاقی و تربیتی آنها را عملی نمایید و سوم اینکه به استعدادهای ذاتی و شخصی خود توجه ویژه داشته باشید و آن حرفه و هنری که به آن علاقه دارید مانند: خطاطی، شعر، حفظ قرآن، و... را در خود پرورش دهید و شکوفا نمایید.

در پایان مراسم هم فرزندان حاضر هرکدام سوره‌هایی را که حفظ بودند قرائت کردند و حجت‌الاسلام سبحانی هدایایی را تقدیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha