شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) ماهشهر معرفی شد

حوزه/ در مراسمی با حضور سرپرست حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، خانم ممبینی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) ماهشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) ماهشهر با حضور سرپرست حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، امام جمعه، رئیس و اعضاء هیات امناء و جمعی از مسئولین ادارات و طلاب این شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم خانم مطوس، سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و تلاش در بین کادر و اساتید مدارس علمیه، شاهد رشد و پیشرفت در سال جدید باشیم.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های ممکن برای طلاب خواهر به منظور حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی جامعه مهیا است، ادامه داد: همگان نقش طلاب خواهر در بحران‌های مختلف از جمله کرونا و سیل را مشاهده و تحسین کرده‌اند.

همچنین حجت الاسلام محمدی، امام جمعه ماهشهر در این جلسه اظهار داشت: اولین برکت حوزه‌های علمیه خواهران، تربیت نسل‌های بعدی است، چرا که با وجود بانوان عالمه، اهل فهم و آشنا به حلال و حرام داشته، می‌توان نسلی که زمینه ساز ظهور باشد را تربیت کنیم.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه طلاب در مسیر طلبگی لازم است که اهدافی را برای خود مشخص کنند، گفت: هدف ما از انقلاب اسلامی، تمدن سازی بوده و لذا برای این تمدن سازی نیاز به مردان و زنانی داریم که با این تمدن و فرهنگ عظیم اسلامی آشنا باشند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات خانم هندلی تقدیر و خانم ممبینی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) ماهشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha