شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم ترادیون

حوزه / مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی در حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم نرگس ترادیون، صبح امروز در جمع خانواده های طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: امید یکی از موهبت های الهی است و اگر امید نبود مادر به فرزند خود شیر نمی داد.

وی ادامه داد: مادری که نا امید باشد، روی فرزند خود تاثیر منفی خواهد گذاشت، زیرا مسئولیت مادر در تربیت فرزند بسیار پررنگ تر از پدر است.

استاد حوزه خواهران بیان کرد: امیدوار بودن لازمه بندگی خداوند است؛ رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) می‌فرمایند «در ماه رمضان بسیار استغفار کنید تا بلا از شما برطرف شود و به واسطه استغفار گناهانتان بخشیده شود»؛ نباید ارتکاب گناه مانع از امیدواری شود و از مغفرت خدا غافل شویم.

وی همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهدای حرم مطهر رضوی را گرامی داشت .

خانم قورچی بیگی از اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم مطهر رضوی، بیان کرد: نحوه شهادت حجت الاسلام اصلانی و دارایی در ماه مبارک رمضان با لب تشنه نشان از خلوص نیت این شهیدان دارد.

وی ادامه داد: این دو شهید بزرگوار در زندگی به فکر محرومان بودند و نسبت به مسائل اجتماعی بی تفاوت نبودند و خداوند با رقم زدن شهادت آنها در حرم رضوی اجر مجاهدتشان را داد.

مسئولیت مادر در تربیت فرزند پررنگ تر از پدر است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha