جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ جلسه ستاد ملی زن و خانواده به ریاست رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه تصریح کرد: حمایت از بانوان و خانواده از اولویت‌های امروز جامعه ماست. تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد ملی زن و خانواده، با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه تصریح کرد: حمایت از بانوان و خانواده از اولویت‌های امروز جامعه ماست. تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

رئیس جمهور، نهاد خانواده را مهم‌ترین رکن جامعه خواند و خاطرنشان کرد: موضوع خانواده از آن دست موضوعاتی است که دشمن برای هجمه به آن برنامه‌ریزی کرده و در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات این حوزه، از کیان خانواده مراقبت کرد.

وی در ادامه محوریت خانواده را جزء اصول فرهنگ اسلامی و گفتمان انقلاب دانست و از اهتمام و اراده دولت برای اعمال سیاست‌های حمایتی در حوزه‌های مختلف در راستای تقویت نهاد خانواده خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به آنان تاکید کرد و اظهار داشت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه و بویژه از سوی نظام حکمرانی مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

در این جلسه اعضا با تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای جایگاه ساختار معاونت و مشاوران مرتبط با معاونت زنان در سازمان‌ها موافقت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha