چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1019569
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
شهرستان بویین زهرا

حوزه /  محفل انس با قرآن با حضور جمعی از قاریان برجسته شهرستان بویین زهرا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی شب گذشته در مراسم محفل انس با قرآن که با حضور جمعی از قاریان برجسته شهرستان بویین زهرا واقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: اگر در جامعه قرآن حاکم باشد، فتنه ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد، زیرا این کتاب آسمانی هدایتگر و روشن کننده مسیرها برای هدایت بشر است.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: قرآن تدوین کننده تمام قوانین بشری و رابط انسان ها باهم و ارتباط آن ها با آفریننده بوده و راه رستگاری انسان ها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مهم ترین نکته قرآن کریم، تربیت و هدایت انسان ها بوده و بر این اساس پیروی از کلام الهی در مسیر زندگی، انسان را به کمال و سعادت می رساند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: اگر به دنبال جامعه ای قرآنی هستیم باید آثار عملی و آموزه های آن در بین نسل جوان ترویج شود.

وی اظهار کرد: امروز یکی از برکات خون شهدا و موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی، گسترش مراکز و محافل قرآنی در مساجد و محلات است.

رضوانی در پایان عنوان کرد: شب های قدر را قدر بدانید و با حضور گسترده در آیین احیا شب های قدر با استغفار و توبه خودتان را بسازید.

 آوای قرآن در شهرستان بویین زهرا طنین انداز شد

 آوای قرآن در شهرستان بویین زهرا طنین انداز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha