سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1019639
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
گرجی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در فضای مجازی به بی تفاوتی دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در برخورد با افراد بدحجاب اعتراض کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در پیامی در فضای مجازی به رفتار و بی تفاوتی دکتر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در برخورد با افراد بدحجاب که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، اعتراض کرده است.

بر اساس این گزارش: ضرغامی نیز در پیامی به اعتراض دبیر ستاد امر به معروف قم پاسخ داده است که تصویر این دو پیام را در زیر مشاهد می کنید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    عملکرد آقای ضرغامی: 1-در سال 1393 و با ریاست ضرغامی بر صدا و سیما، مرضیه برومند(کارگردان) با انتقاد از آگهی‌های تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان گفت‌: «متاسفانه آگهی‌های تلویزیونی ما، یکی از دلایل اصلی به انحراف کشیده شدن فرزندانمان است»! 2-در نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از تورگردانان به من(ضرغامی؛ وزیر گردشگری؛بهمن 1400) می‌گفت: «در هیچ کجا آزادی‌ای را که خانم‌ها در ایران دارند، ندیده‌ام. زمانی که به ایران سفر کردم، دیدم زنان پشت فرمان نشسته‌اند، حجاب ندارند، سیگار می‌کشند و کمربند هم نبسته‌اند خیلی از ذهنیت‌هایم اصلاح شد»! 3- من(ضرغامی؛فروردین 1400) عاشق چه‌گوارا(یک انقلابی آزادی خواه) هستم و یک موی چه‌گوارا را به هزار مدعیِ نماز شب خوانی که خیرشان به مردم نمی‌رسد و ظلم می‌کنند نمی‌دهم! بنابراین آقای ضرغامی پرچمدار آزادی در حجاب هستند و نه حفظ حجاب! آن یکی پرسید اشتر را که هی؟ از کجا می‌آیی ای فرخنده پی؟ گفت از حمام گرم کوی تو، گفت خود پیداست از زانوی تو!
  • ؟! IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    چرا به وضعیت ضرغامی رسیدگی نمی شود؟! این خبر مال خیلی وقت است، ولی اظهارات اخیرش متاسفانه ... کدام صلاحت برای مسئولیت دارد این؟!
  • . IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شخصی که در بیان و عملکرد نسبت به حجاب و امر به معروف و نهی از منکر وضعش معلوم است، چرا تکلیفش مشخص نمی کنید؟!
  • اولیات IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    صدا و سیما دست این طور افرادی بوده و هست، آیا اولیات صلاحیت دارند؟
  • ؟ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    با صدارت چنین افرادی، بقای فرهنگ اسلامی در ایران شبه معجزه نیست؟