پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1019782
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تجلیل از عکاسان خادم یار رضوی خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئولان کانون خادم یار رضوی شهر مقدس قم با حضور در خبرگزاری حوزه از دو عکاس این رسانه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید باقر تکیه ای در مراسم تجلیل از عکاسان برتر رسانه حوزه در کانون خادم یار رضوی در سخنانی، گفت: رهبر معظم انقلاب بر ترویج سیره حضرت رضا(ع) و محرومیت زدایی تاکید کرده اند و بر این اساس شبکه خدمت رضوی در سراسر کشور ایجاد شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی قم ، با بیان این که هر آنچه برکت صادر می شود از دامن قدسی ائمه اطهار(ع) است، افزود: امروز خادم یاران حضرت رضا(ع) در همه عرصه های تخصصی و عمومی فعال هستند و در استان قم ۱۹ خادم یار تخصصی و ۴۰خادم یار نیز در محله های سطح استان داریم.

وی از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند از سوی این کانون در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: امروز ۴ هزار بسته معیشتی که نذر امام رضا، به نام امام رضا و برای امام رضا(ع) است در محله های قم توزیع می شود.

حجت الاسلام تکیه ای خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در بخش های مختلف دارای تخصص و حرفه ای هستند و می توانند بخشی از توانایی خود را نذر امام رضا(ع) کنند درخواست می کنیم به این کانون بپیوندند.

در ادامه حجت الاسلام جعفری مسئول کانون خبر و رسانه کانون خادمیاری رضوی قم نیز در سخنانی بیان کرد: افرادی که عضو کانون خدمت رضوی می شوند ۶ماه اول به عنوان یاور رضوی فعالیت دارند و بعد به عنوان خادم یار رضوی معرفی می شوند، اما در عرصه خبر، رسانه و فضای مجازی، یکبار که کار خبری انجام دهند به عنوان خادم یار معرفی خواهند شد.

وی از فعالان رسانه خواست که عضو این کانون شوند و گفت: جشنواره تولیدات رضوی تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری تمدید شده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

در این نشست از آقایان جهانبخش پیری پور و هادی چهرقانی از عکاسان خبرگزاری حوزه به عنوان دو عضو فعال کانون خبر و رسانه کانون خادمیاری رضوی با لوح سپاس از طرف مدیریت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha