شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1020167
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
مرز مهران

حوزه/ فرماندار مهران گفت: در حال حاضر مرز مهران باز است و داشتن ویزا برای تردد از این مرز الزامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، علی‌عباس شفیعی، فرماندار مهران گفت: در حال حاضر مرز مهران باز است اما داشتن ویزا برای تردد از این مرز الزامی است.

وی تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند از مرز مهران وارد کشور عراق شوند باید حتما علاوه بر پاسپورت، ویزای کشور عراق را هم داشته باشند تا بتوانند از مرز مهران عبور کنند و صرف داشتن پاسپورت برای عبور از این مرز کافی نیست.

فرماندار مهران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین آمار ترددهای پایانه بین المللی شهید سلیمانی مهران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰، حدود ۴۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند که از این میزان ۳۰۷۶۱ نفر اتباع ایرانی، و ۹۲۶۷ نفر هم اتباع غیر ایرانی بوده‌اند.

بر پایه این گزارش، مرز مهران بیش از یکسال بود که به روی زوار از ایران بسته بود ولی زائران عتبات عالیات با در دست داشتن ویزا و پاسپورت می‌توانند از این به بعد به دیار عاشقان سفر کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رمضانعلی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    حوزه!اگر واکسن نزده باشیم هم میشه؟ ویزا هم باید بگیریم؟؟ حوزه!یک سوال دیگه!!! چرا با این همه جمعیت حوزوی وضعیت دین و عفت و حیا و حجاب در کشور اسلامی و شهید پرور این هست. چرا!چرا آموزش و کارکرد و عملکردتون اینقدر ضعیف هست! مردم شهرستان ما حتی مسجدی ها اکثرآ نحوه ی خوندن و تجوید نمازم صحیح بلد نیستن چه برسه به سایر مبانی اساسی دین. توی روستاهای ما اکثر حجاب زنان و دختران مثل زنان خیابونی کنار جاده شده.بدحجاب و با لبندی و ادا و اطوار. جای شماها بودم دق می کردم.خون گریه می کردم. یعنی درس می خونید فقه و اصول یاد بگیرید. یعنی واقعآ با احترامی که دورادور برای این قشر داریم ولی ازتون ناامید شدیم. حتی حرمت حرم ها و امامزاده ها هم نگه نمی دارند. توی شهر ما خادمان امامزاده ها مثل زنان جاهل بادیه نشین عربی می گردند.چادر که نمی پوشند هیچ با آستین کوتاه پاچه ی بالا روسری باز موهای رنگی و لبندی و ادا اطوار حال بهم زن. وقتی زدند ورود بدون چادر ممنوع..یعنی یک تذکر و رسیدگی به امامزاده ها هم نمی کنید و گزارش.. این دردامون رو به شما مسیولین حوزه نگیم به کی بگیم. باید جوابگو باشید
  • محمد رسولي IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 1
    ايا ويزاعراق مييده يا ن
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 0
    چرا بی خود می زنید مگه اعتقادات مردم مسخره شماست من این حرف رو چند جا نقل کردم گفتم شما گفتید گفتن اشتباهه