دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: روحانیونی که در حرم مطهر رضوی به دست ایادی تکفیری و صهیونیستی به شهادت رسیدند در اصل جانشان را فدای اسلام و دین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در یادواره شهدای روحانی استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: جای دارد از صبر و شکیبایی این سال های خانواده های شهدای انقلاب اسلامی تقدیر داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: خداوند متعال می فرماید «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا/ ای پیامبر! به راستی ما تو را شاهد [بر امت] و مژده‌رسان و بیم‌دهنده فرستادیم»

وی ادامه داد: شهادت طلبی، مبلغ بودن، معلم بودن و... از جمله ویژگی های شاخص یک روحانی است که باید همواره نسبت به آن پایبند باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: دینداری و کشش به سمت دین باعث هدایت انسان ها در برابر بدی ها و شر می شود، ولی در طول تاریخ همواره دیده شده است که علما، روحانیون دین و مبلغین مورد بی مهری و ظلم های زیادی واقع شده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: خوشبختانه علما و روحانیون کردستان با وجود مشکلات اقتصادی فراوان همواره در مسیر تبلیغ دین استوار هستند که این یک نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه کار روحانی و معلم هر دو ارشاد و تربیت نسل هاست، گفت: امیدواریم که در روز آخرت همه روحانیون و عالمان دینی جزو ابرار و بهشتیان باشند و طعم خدمت به خلق خدا را بچشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: روحانیونی که در حرم مطهر رضوی به دست ایادی تکفیری و صهیونیستی به شهادت رسیدند در اصل جانشان را فدای اسلام و دین کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha