پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، بر لزوم مدیریت فضای مجازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: فضای مجازی باید در داخل کشور و توسط مدیران فرهنگی مدیریت شود نه دشمنان...!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز، با اشاره به حضور گسترده مردم اهواز در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: الحق و الإنصاف که حضور شما در راهپیمایی روز قدس، مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.

وی، روز قدس را نماد قدرت ولایت‌فقیه بر نظام استکباری دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) در برابر ظلم کشورهای غاصب جبهه مقاومت و روزی به نام قدس را تشکیل داد تا قدرت ولایت‌فقیه را در برابر ظلم‌ نشان دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است، گفت: ما می‌توانیم با عملکرد خود این عمر را طولانی یا کاهش دهیم؛ ازاین‌رو باید با تقویت جبهه اسلام و گفتمان مبارزه با استکبار جهانی، از عمر منحوس رژیم صهیونیستی بکاهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، همچنین در بخشی از سخنان خود، به مسأله ولنگاری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمن از این فضا برای اختلال در کشور و تحلیل قوای فکری جوانان استفاده می‌کند و ما باید فقط نظاره‌گر باشیم که ذهن و فکر جوانانمان در این دنیای بی‌انتها و آلوده در حال غرق شدن است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهارداشت: فضای مجازی باید در داخل کشور و توسط مدیران فرهنگی مدیریت شود نه دشمنان!؛ به همین دلیل باید با اجرای برخی طرح‌ها، نسبت به کنترل دیتاهای مخرب اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha