پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شایانفر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از فرصت خرید کتب درسی سال تحصیلی جدید برای طلاب در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۶۰ درصد تخفیف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای احمد شایانفر در گفت و گویی از آغاز به کار سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از روز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و مجازی خبر داد و اظهار داشت: طلاب می توانند در این نمایشگاه با استفاده از بن کتاب و تخفیف نمایشگاهی، کتب درسی خود را با ۶۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

وی با بیان این که بن کتاب صرفا در خرید مجازی نمایشگاه فعال می شود، افزود: این فرصت بسیار مناسبی برای طلاب خواهر در سراسر کشور است، تا بدون دغدغه و تنها با ورود به سایت نمایشگاه کتاب تهران به نشانی https://bon.tibf.ir و انتخاب کتاب مورد نیاز در صورت موجود بودن، کتاب های درسی و یا غیر درسی خود را تهیه نمایند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر ادامه داد: برای شناخت و راحتی طلاب خواهر، لیست کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شده است، تا طلاب بتوانند انتخاب دقیق تری برای کتاب های مرتبط با پایه تحصیلی خود داشته باشند.

گفتنی است: سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه https://ketab.ir/ برگزار می‌شود.

محمد باقر محجوب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha