شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پذریش مدارس علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران استان خوزستان در سه مقطع سطح دو، سه و چهار تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به روند پذیرش متقاضیان تحصیل در مدارس علمیه خواهران، اظهارداشت: پذیرش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان هم‌زمان با سراسر کشور از نیمه فروردین آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و برای تحصیل در مقطع سطح دو از بانوان دارای مدرک تحصیلی سیکل و دیپلم ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه ۳۳ مدرسه علمیه خواهران در سطح استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: خواهران متقاضی تحصیل در حوزه علمیه می‌توانند در مقاطع سطح دو، سطح سه و سطح چهار می‌توانند ثبت‌نام به عمل آورند.

صرخه، با اشاره به مدت‌زمان تحصیل خواهران در مدارس علمیه، بیان کرد: مدت‌زمان تحصیل در سطح دو پنج سال، سطح سه و چهار هرکدام دو سال است که بعد از گذراندن واحدها و ارائه مقاله پایانی در سطح دو و پایان‌نامه در سطح سه و چهار، مدارک معتبر حوزه در این سطوح (معادل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به طلاب اعطا می‌گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، پیرامون نحوه و جزئیات ثبت‌نام، گفت: ثبت‌نام از طریق تارنمای حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.whc.ir انجام خواهد شد و زمان ثبت‌نام نیز از ۱۵ فروردین شروع و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و شروع سال تحصیلی از مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی در پایان اظهارداشت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۶۱۳۵۵۴۴۹۵۲ و ۰۶۱۳۵۵۴۴۹۵۳ ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha