جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر | حضور پر شور روحانیت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان همدان

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان بر اجرای دقیق برنامه های دینی فرهنگی در ادارات این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، امروز در نشست دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی لرستان در سالن اجتماعات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، با اشاره به اینکه باید با همت جهادی و انقلابی برنامه های دینی فرهنگی در ادارات با دقت اجرا شود، گفت: با توجه به تجمیع بنیاد مهدویت،ستاد اقامه نماز و ستاد تفسیر قرآن ،ضریب امتیاز فعالیت های فرهنگی در ارزیابی مدیران به ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی بر ثبت برنامه های دینی فرهنگی با محوریت نماز، قرآن و مهدویت تاکید و خاطر نشان کرد: برنامه ها در ادارات باید با هدف تشویق و ترغیب کارمندان با شکوه و خلاقانه برگزار شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان بر لزوم فعال شدن ستاد اقامه نماز در ادارات شهرستان های استان نیز تاکید کرد و افزود: دبیران ستاد اقامه نماز در شهرستان ها هم باید برنامه های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت را برای کارکنان به صورت مستمر برگزار کنند.

حجت الاسلام چراغی در پایان خواستار ثبت فعالیت های دینی فرهنگی دستگاه های اجرایی استان در سامانه سجاد شد و گفت: در این سامانه بارگذاری مستندات جلسات نماز جماعات، تفسیر قرآن و کارگاههای مهدویت الزامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha