چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1022530
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
شبی با شهدای مدافع حرم - بوشهر

مراسم شبی با شهدای مدافع حرم شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد احمدی جوان( اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر)، به همت مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم شبی با شهدای مدافع حرم شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد احمدی جوان( اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر) از طرف مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، موسسه قرآنی رضوان و پایگاه مقاومت حضرت رقیه(س) جائینک در جوار قبر مطهر اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عیسی راستگو، مدیر رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر و موسس مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا و خانواده های آنان مالکان واقعی انقلاب اسلامی هستند، چرا که برای به ثمر رسیدن و حفظ انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال در دنیا به شهدا شرافت و عزت و در آخرت جایگاهی رفیع قرار داده است که مصداق آیه شریفه "بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"می باشند که در نزد پروردگار خویش روزی داده می شوند.

موسس مدرسه علمیه در ادامه افزود: برزخ در واقع دنیایی بین قیامت و دنیای ماست که در آنجا مومنین در بهشت برزخی زندگی می کنند و شهدا از رزق و نعمت های الهی متنعمند و همه شهدا به ویژه شهید محمد احمدی جوان متنعم به نعمت های پروردگار متعال در بهشت است.

موسس مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم گفت: مولایمان امام علی علیه السلام در محراب مسجد کوفه در شب نوزدهم فرمودند "فزت و رب الکعبه" به خدای کعبه رستگار شدم،؛ شهدای ما مانند سردار حاج قاسم سلیمانی و احمدی جوان ها این گونه به فلاح و رستگاری رسیدند.

سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم هم با خیر مقدم به مدعوین از گروه های جهادی روستای باشی و جائینک تقدیر و تشکر کرد و در پایان از پدر و مادر شهید احمدی جوان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha