یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1024074
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
خدری

حجت الاسلام خدری در رابطه با زمان ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه، گفت: ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز در نشست خبری در رابطه با پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: ظرفیت پذیرش حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۰ نفر است که در مدارس علمیه سراسر استان پذیرش می شوند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش داوطلبان ورود به حوزه، گفت: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از شرایطی است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اعلام کرد: التزام به تعهدات و قوانین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یکی از شرایط ثبت نام است و حداقل مدرک متقاضیان دوره سفیران هدایت، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا دوازدهم دوره دوم متوسطه است.

حجت الاسلام خدری در رابطه با زمان ثبت نام حوزه های علمیه، گفت: ثبت نام طلاب از بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت حوزه به نشانی https://paziresh.ismc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه، گفت: آزمون روز جمعه ۳۰ تیر امسال همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تعداد مدارس علمیه فعال در استان اظهار کرد: تعداد هشت مدرسه در سطح استان فعال است که از این تعداد ۶ مدرسه به صورت بلند مدت و ۲ مدرسه سفیران هدایت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha