جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر | اختتامیه هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در همدان

حوزه / دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در همدان، گفت: تعداد ۳۷۱ اثر توسط طلاب پژوهشگر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این بین ۲۷ اثر توسط داوران، به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.

حجت الاسلام محسن غلامی، معاون پژوهش حوزه علمیه همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در همدان، اظهار داشت: هشتمین جشنواره علامه حلی از خرداد سال گذشته در چهارده گروه علمی از جمله اخلاق، کلام، فقه و اصول، ادبیات کار خود را آغاز کرده و پذیرای پژوهش‌های طلاب از سراسر استان بود.

وی با بیان اینکه همه طلاب استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: تعداد ۳۷۱ اثر توسط طلاب پژوهشگر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این بین ۲۷ اثر توسط داوران، به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.

دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان با اشاره به اینکه نفرات و آثار برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، یادآور شد: جشنواره علامه حلی در سه مرحله مدرسه، استانی و کشوری برگزار می‌شود که نفرات برتر از سراسر کشور در جشنواره کشوری که در اوایل خرداد در قم برگزار می‌شود، شرکت و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از طلاب نخبه را وظیفه خود می‌دانیم، مطرح کرد: در این مراسم ۱۳ نفر از طلاب مدارس علمیه برادران و ۱۴ نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران جوایز و تندیس‌های خود را دریافت کردند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به حضور حجت الاسلام اسحاقی، قائم مقام معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در این مراسم، گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha