جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: این روزها شاهد تحول در بحث اقتصاد و یارانه ها هستیم که در این میان عده ای از روی بی خردی و برخی هم از روی شیطنت به دنبال ایجاد فتنه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش تجلیل از مدرسان مدارس علوم دینی استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: آموزگاران و معلمان در جامعه از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند بنابراین تکریم این قشر امری واجب، دینی و انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: جایگاه معلم و استاد در دین اسلام به حدی است که حضرت علی علیه السلام می فرمایند: «قُمْ عَن مَجلِسِکَ ِلأبیکَ و مُعَلِّمِکَ و إن کُنتَ أمیرا؛ به احترام پدر و معلّمت از جای برخیز، گرچه فرمانروا باشی».

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: علم، شرافت، شفقت و دلسوزی و معنویت و... از صفات بارز معلمان و آموزگاران است که این صفات را کسی داشته باشد بی شک انسانی فرهیخته، خداشناس و پاک سرشت است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امروز آموزگاران باید به علوم و دانش خود بیفزایند و از هر فرصتی برای این مقصود استفاده نمایند زیرا دانش آموز و دانشجوی ما باید فردی باسواد و با تدبیر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: این روزها شاهد تحول در بحث اقتصاد و یارانه ها هستیم که در این میان عده ای از روی بی خردی و عده ای هم از روی شیطنت به دنبال ایجاد فتنه هستند؛ امروز روحانیون باید هدف اصلی و واقعی دولت از اجرای این طرح اقتصادی بزرگ را برای مردم و جامعه تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که فضای مجازی بیش از این در مسموم کردن افکار جامعه نقش داشته باشد، گفت: امروز روحانیون باید جامعه را به سمت آرامش سوق دهند و اجازه ندهند که دشمنان به راحتی هر آنچه که می خواهند القا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha