جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دستگاه قضا در کنار رافت اسلامی، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق مردم را در دستور کار خود قرار داده است که این امر سهم بزرگی در کاهش تخلفات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در نشستی با حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: ظهور انقلاب اسلامی باعث بیدار شدن دوباره دلهای خفته در جهان بشریت گردید.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم، گفت: پست برای هر کسی در قیامت مسئولیت به دنبال دارد و باید در آن دنیا جوابگوی اعمال خود باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مدیر انقلابی باید از جنس مردم و برای مردم باشد و در مسیر خدمت و انجام وظیفه از روحیه جهادی و رعایت حقوق زیردستان برخوردار باشد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: خوشبختانه دستگاه قضا در زمان حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای شاهد تحولات بسیار خوبی است و این تحولات باعث تقویت امید در دل مردم شده است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دستگاه قضا در کنار رافت اسلامی، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق مردم را در دستور کار خود قرار داده است که این امر سهم بزرگی در کاهش تخلفات دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha