پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامیداشت شهدای روحانی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامیداشت شهدای روحانی استان قزوین ویاد و خاطره شید آزادگان حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی، گفت: سیدآزادگان همیشه تلاش داشت که مشکلات مردم را برطرف کند.

وی به ارتباط معنوی سیدآزادگان با شهید چمران اشاره و خاطرنشان کرد: دکتر چمران نیز مانند مرحوم ابوترابی از اسوه های اخلاص بود و از همین رو ارتباطی معنوی میان آنها ایجاد شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: یاد سه هزار شهید گرانقدر و ۱۰۳ شهید روحانی در استان را گرامی می داریم و به فرموده امام راحل این بزرگواران را گوهران شب چراغ و کوثر درخشانی می دانیم که موجب عزت ما شدند.

وی ادامه داد: تجلیل از مقام روحانیون آزاده که با روحیه مقاومت به الگوی ایستادگی تبدیل شدند از اهداف این همایش است و تلاش کردیم به میزان بضاعت خود در تکریم مقام شهدای روحانی و یادمان شخصیت سیدآزادگان مرحوم ابوترابی موثر باشیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: روحانیت در تمامی عرصه های تاریخی این سرزمین حضوری پررنگ داشته است؛ روحانیون در هر نهضتی که ماهیت اسلامی و مردمی داشته، پیشتاز بوده اند.

وی از تلاش های شبکه استانی مرکز قزوین و اصحاب رسانه در انعکاس شایسته این همایش تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha