جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاریها

حوزه/ حجت الاسلام نیکزاد روابط عمومی را پل ارتباطی سازمانها و نهادها با مردم دانست و گفت: هرچه این پل مستحکم باشد یقیناً از بهره و کارآیی لازم برخوردار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیرستاد همکاریها در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تبریک روز روابط عمومی اظهار کرد: یکی از تاکیدات مکرر امامین انقلاب استفاده از وسایل ارتباط جمعی به منظور تشریح دستاوردها وعظمت های انقلاب اسلامی در داخل و خارج است که این مساله رسالت روابط عمومی ها به عنوان بلندگوی نهادها و سازمانهای مختلف را به خصوص در عرصه جهاد تبیین سنگین کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: ارتباطات و روابط عمومی‌ به عنوان آینه تمام نمای هر سازمان‌ یا نهاد می‌کوشد نگاه گسترده‌ تری به جامعه پیرامون خود داشته باشد تا از این رهگذر پیوند منطقی، عاطفی و سیستمی البته با الهام از علم روز بین خود و جامعه هدف ایجاد کند.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش، مهم ترین وظیفه نهاد ارتباطات و روابط عمومی را اطلاع رسانی متقابل در راستای ارتقاء سازمانی واعتمادسازی، جهت خدمت رسانی بهتر و برتر دانست و گفت: این مهم علاوه برمتمسک شدن به آموزه های دینی و اخلاقی، نیازمند تخصص و آگاهی از آخرین شیوه ها و یافته های ملی و بین المللی در خصوص علم ارتباطات است.

حجت الاسلام نیکزاد روابط عمومی را پل ارتباطی سازمانها و نهاد ها با مردم دانست و گفت: هرچه این پل مستحکم باشد یقیناً از بهره و کارآیی لازم برخوردار خواهد بود.

دبیر ستاد همکاریها خاطرنشان کرد: حیطه عمل روابط عمومی احساسات، عاطفه ها و افکار عمومی است و این نشان از اهمیت جایگاه و مراتب روابط عمومی دارد که با عقل و تدبیر توام با فن و هنر به منظور تأثیرگذاری برجامعه و دریافت تصویر واقعی از افکار عمومی محقق می گردد.

عضو شورای معاونین حوزه های علمیه، با بیان اینکه مسئول یا کارشناس روابط عمومی، باید به خصلت هایی چون قانون مداری، نظم، شجاعت، ابراز عقیده، تحمل شنیدن آرای مخالف، احترام به حقوق فردی و اجتماعی دیگران و صداقت پایبند باشد، گفت: نهاد روابط عمومی در حقیقت شبکه هوشیارو مغز متفکر هر سازمان با افکار عمومی و مخاطبان خود با نگرش ها و سلایق متفاوت است.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha