پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ایمانیه

حوزه/ استاندار فارس با بیان اینکه مسیر حرکت زائرین به اربعین باید به طور کامل مشخص شده باشد، گفت: شهرداران مناطقی که در طول مسیر از زوار پذیرایی می کنند باید مشخص شده باشند تا بتوان امکانات لازم را بیش از ۵٠ درصد افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه، ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اربعین که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: ادارات و سازمان هایی که نمی توانند در مراسم اربعین مشارکت کنند باید نمایندگانی به این خیل عظیم مردمی اعزام کنند.

وی در ادامه با تصریح اینکه مسیر حرکت زائرین به اربعین باید به طور کامل مشخص شده باشد، اضافه کرد: همچنین شهرداران مناطقی که در طول مسیر از زوار پذیرایی می کنند باید مشخص شده باشند تا بتوان امکانات لازم را بیش از ۵٠ درصد افزایش داد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: پرواز های استان از مبدا شیراز به کربلا بایستی افزایش یافته تا زوار به سهولت بتوانند در این اجتماع حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل حضور زوار در بزرگترین اجتماع شیعیان جهان هماهنگی های لازم میان استان و کنسول گری بایستی برقرار شده تا بتوان شاهد حضور حداکثری مردم در این مراسم بود.

به گفته استاندار فارس تصمیمات لازم در خصوص مرخصی کارکنان نیز بایستی گرفته شود تا کارمندان دستگاه های اجرایی نیز در این حوزه با تسهیل همراه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha