پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/بازدید سرزده نماینده ولی فقیه درکاشان ازمرکز مدیریت حوزه علمیه  کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور سرزده در مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان از بخش های مختلف این نهاد حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، ظهرامروز با حضور سرزده در مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان، از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد و در جریان فعالیت ها قرار گرفت.

امام جمعه کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل اسماعیلی، مدیر سابق حوزه علمیه کاشان و شهدای روحانیت، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حکم رهبر معظم انقلاب به حقیر بحث ارتقای معنوی، فکری و اجتماعی مطرح شده است، لذا بخشی از این وظیفه به عهده حوزه های علمیه منطقه می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم کمک حوزه علمیه کاشان در عملیاتی سازی ارتقای سطح معنوی، فکری و اجتماعی این شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران، اساتید و طلاب کاشان راهکارهای تحقق این مهم را تبیین کنند.

وی با تاکید بر مهارت افزایی طلاب، یادآورشد: طلبه ای برای کشور مفید وموثر است که علاوه بر دروس مرسوم حوزوی، مهارت های موردنیاز را هم فرا بگیرد.

امام جمعه کاشان، با تاکید بر استفاده ظرفیت حوزه های علمیه، تاکید کرد: باید از ظرفیت اساتید حوزه علمیه کاشان در تبیین حجاب و عفاف در مدارس، هنرستان ها و دانشگاه ها بیش از پیش استفاده شود.

وی، با بیان اینکه حوزه علمیه کاشان برای ۳۵۰ مدرسه دانش آموزی این شهرستان باید امام جماعت تربیت کند، ادامه داد: اگر این تعداد مدارس کاشان امام جماعت داشته باشند، قطعا در تحول فرهنگی و معنوی شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.

در ابتدای این دیدار مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت ها، دیدگا های خود را در زمینه ارتقای علمی، دینی و معنوی شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha