جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انقلاب اقتصادی باید مسئولین بی تفاوت و بی عُرضه را کنار بگذارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز در نشست جهاد تبیین با حضور طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم که در مسجد حکم آباد تبریز برگزار شد، گفت: نفوذ امنیتی از همه نفوذها خطرناک تر و مهم تر است.

وی ادامه داد: جریان نفوذ یک خطر جدی است‌ که‌ با همراه کردن جریان غنیمت خوار، کشور را به سمت نابودی می برند و ضلع سوم این مثلث خیانت، مسئولین بی تفاوت به نفوذ است.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به خطر ساز بودن این مثلث خیانت گفت: امروز حزب اللهی ها و انقلابیون و در رأس آنها روحانیت، باید این مثلث را از بین ببرند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز ادامه داد: جریان غنیمت خوار و نفوذ بعد از پیامبر اکرم (ص) به خاطر بی تفاوت بودن عالی ترین مقام حکومتی رشد عجیبی پیدا کرد و با بی محتوا شدن آموزش‌ بعد از پیامبر(ص)، غده سرطانی خوارج به وجود آمد که مانند در کنترل و هدایت جریان نفوذ قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: بعد از آغاز خلافت و حکومت امام علی(ع)، ایشان در جنگ جمل با غنیمت خواران مقابله کرد. آن قدر که جنگ و مقابله با معاویه اهمیت دارد، جنگ با زبیریان هم اهمیت دارد. غنیمت خواران و نفوذ دو ضلع مهمی هستند که با مسئولین بی تفاوت خیانت را به صورت شبکه موریانه ای در کشور راه می اندازند.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به این که دشمنان از انتخابات و غنیمت خواران برای نفوذ استفاده کرده اند، ادامه داد: دشمنان ۴۳ سال است از نفوذ رسمی و علنی محروم شده اند و به خاطر همین علیه انقلاب شبانه روز تلاش می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز افزود: مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ، حساس بوده و هستند.

وی با اشاره به دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، گفت: رئیس دولت سیزدهم با دو جریان به مبارزه پرداخته اند: نفوذ و غنیمت خوار. انقلاب اقتصادی که دنبال می کنند برای قطع و بیرون کشیدن غنائم ملت از حلقوم غنیمت خواران است و آنان چاره ای جز به خیابان آوردن مردم کم اطلاع از این جریان ندارند. آنها برای منافع خود حاضرند انقلاب را هم از بین ببرند و جریان نفوذ در کنار آنان می خواهد خوارج ملی به وجود بیاورد.

حجت الاسلام بجانی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای انقلاب اقتصادی باید مسئولین بی تفاوت و بی عُرضه را کنار بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha