پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قرآن

حوزه/ برگزیده بخش حفظ ۱۰ جز سی‌‎وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: برکاتی که قرآن وارد زندگی بنده کرده است به‌خصوص در برهه سنی حساسی که وارد کلاس‌های حفظ شدم برای تمام طول عمر من کافی است، زیرا سرنوشت بنده را رقم زد.

الهه ملک‌پور آرانی، برگزیده بخش حفظ ۱۰ جز سی‌‎وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از دانشگاه فرهنگیان کاشان گفت: برای اولین دوره است که بنده به صورت حضوری در این مسابقات شرکت کردم و از باب اطلاع‌رسانی و میزبانی جشنواره بسیار خوب عمل شده است.
وی گفت: بنده از مقطع دبستان در رشته قرائت قرآن در مسابقات شرکت می‌کردم و همواره در مرحله شهرستانی حائز رتبه برتر می‌شدم، از سال نهم تحصیل بود که وارد کلاس‌های حفظ قرآن شدم و تا به امروز موفق به حفظ ۲۵ جز قرآن کریم شده‌ام.
برگزیده سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان افزود: انگیزه بنده برای حفظ قرآن از مراسم‌های قرائت قرآن که در منازل محل زندگیمان برگزار می‌شد شروع شد، هم‌چنین حفظ قرآن توسط یکی از اعضای خانواده باعث افزایش اشتیاق و رغبت بنده به کلاس‌های حفظ شد.
وی گفت: من در دوره حساسی از سن وارد کلاس‌های حفظ شدم، دوره‌ای که می‌تواند بیش‌ترین تأثیر را در سرنوشت و آینده هر کس داشته باشد، جو مثبت و دوستانه این کلاس‌ها و دریافت انرژی از مربیان و دوستان باعث شد که رفته رفته علاقه بیش‌تری به ادامه حفظ و قرائت قرآن پیدا کرده و هیچ‌گاه احساس رخوت و خستگی نکنم، شاید اگر این انگیزه‌ها و چاشنی‌ها وجود نداشت ادامه حفظ قرآن سخت می‌شد.
ملک‌پور بیان کرد: برکاتی که قرآن وارد زندگی بنده کرده است به‌خصوص در برهه سنی حساسی که وارد کلاس‌های حفظ شدم برای تمام طول عمر من کافی است، زیرا سرنوشت بنده را رقم زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha