جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء در آئین سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابل استکبار جهانی با اقتدار سخن می گویند، زیرا اخلاص رزمندگان و تعهد و استقامت ملت ایران، اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، ایثار کادر درمان را ستودنی دانست و گفت: کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران، به تأسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از سلامت مردم در ایام کرونا جانانه دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه روز سوم خرداد را باید زنده نگه داریم، زیرا از مصادیق یوم الله است، گفت: همواره روی این سخن امام راحل، باید دقت داشته باشیم که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: هر چند صدام بعثی گفته بود خرمشهر آزاد شدنی نیست، اما رهبری الهی امام راحل و مجاهدت رزمندگان اسلام باعث این دستاورد عظیم در جبهه ها شد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه شما کدام جبهه را می شناسید که با دعا و ندبه اداره شود و علمای بزرگ در آن حضور پیدا کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمودند «ما تنها با عراق نجنگیدیم، بلکه با استکبار و ۶۰ کشور جنگیدیم».

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مقابل استکبار جهانی با اقتدار سخن می گویند، زیرا اخلاص رزمندگان و تعهد و استقامت ملت ایران، اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است.

 استقامت ملت ایران اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است

 استقامت ملت ایران اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha