پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدمحمدرضا خوشرو

حوزه/ مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه برخی معتقدند مخاطبانی که دنبال مطالب دینی هستند شبکه های دیگر را نگاه می‌کنند و شبکه نسیم مخصوص سرگرمی و تفریح است، افزود: ما سرگرمی برای سرگرمی را نمی پذیریم و معتقدیم که سرگرمی باید محتوا داشته باشد و باید بتوانیم از طریق سرگرمی حرف خود را منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ما در تولید محتوای مبتنی بر مبانی دینی در عرصه سرگرمی و تفریح ضعف هایی داریم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه سرگرمی و تفریح یکی از چالش های مهم این حوزه رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است.

وی با بیان اینکه مخاطبان شبکه نسیم حدود ۴۰ میلیون نفر برآورد شده اند، گفت: بخش اعظمی از این طیف مخاطبان کمتر شبکه های دیگر تلویزیون را نگاه می کنند از این رو حفظ مخاطبان و تولید برنامه بر اساس سلیقه این قشر مورد توجه ما است.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه برخی معتقدند مخاطبانی که دنبال مطالب دینی هستند شبکه های دیگر را نگاه می‌کنند و شبکه نسیم مخصوص سرگرمی و تفریح است، افزود: ما سرگرمی برای سرگرمی را نمی پذیریم و معتقدیم که سرگرمی باید محتوا داشته باشد و باید بتوانیم از طریق سرگرمی حرف خود را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مؤلفه های انقلاب اسلامی را در قالب های متفاوت به مردم عرضه کنیم و در همین راستا در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر برنامه خندوانه با حضور دختران برگزار می شود و ارزشمند بودن دختران را نشان دهیم.

خوشرو با بیان اینکه ما به دنبال ترویج خنده حلال در جامعه هستیم، گفت: ما طنز پردازان را به خط کردیم تا یک فضای جدید در زمینه خنده و تفریح در شبکه نسیم داشته باشیم و سعی ما بر این است که برنامه های طنز شبکه نسیم برای همه اقشار جامعه جذاب باشد.

وی افزود: همچنین ما یک برنامه استعدادیابی مداحی را تدارک دیده ایم که در شبکه نسیم در مناسبت های مذهبی پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha