سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1027493
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
تصاویر / نشست صمیمانه خادمان غدیر استان خوزستان

نشست خادمان غدیر استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست خادمان غدیر با حضور دبیران و خادمان غدیر خوزستان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه دراستان، در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

این نشست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خوزستان به تبیین رویکرد این بنیاد و برنامه های پیش رو پرداخت که از مهم ترین آنها می توان به دانش افزایی و افزایش معرفت همگانی نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد.

در ادامه هر کدام از دبیران و خادمان غدیر سراسر استان خوزستان به طرح برنامه ها، رویکردهای خود در سطح شهرستان ها، دغدغه ها و درخواست ها پرداختند و خواستار حمایت دستگاه ها و نهادهای مختلفی با اهمیت حفظ مردمی بودن این حرکت شدند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران استانی از جمله حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رؤسای اصناف و اتحادیه های استان و دیگر متولیان به بیان ظرفیت ها پرداختند.

در پایان مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت همت همگانی برای برگزاری هرچه بهتر جشن های غدیر تاکید کرد.

لازم به ذکر است که هر ساله با آغاز دهه امامت و ولایت، جشن هایی در سراسر کشور به ویژه شهرستان های مختلف استان خوزستان برگزار می شود که این نشست نیز با هدف برنامه ریزی در این راستا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha