جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان تعدد دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار رئیس و جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور استان، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان تعدد دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید است که در این بین دانشگاه پیام نور نیز شرایط را برای ادامه تحصیل در نقاط دور افتاده فراهم آورده است.

امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر اهمیت کار کیفی در سطح دانشگاه افزود: در کل کشور دانشگاه‌ها قبل از کرونا دچار افت و خیز بوده و در دوران کرونا نیز بیشتر دچار مشکل شدند و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور عمدتاً به‌صورت مجازی و مطالعاتی است، کار سخت‌تر است و ارزیابی‌ها باید به صورت دقیق صورت گیرد تا خروجی کار قابل اعتماد باشد.

وی ادامه داد: یک جنبه مهم کار آموزشی و جنبه دیگر کار فکری و بینشی است که فعالیت در این جهت در فضای حقیقی راحت تر و در فضای مجازی سخت خواهد بود و باید دید در این جهت چه تدبیری اندیشیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، خواستار همکاری و هم افزایی دانشگاه‌ها شد و عنوان کرد: دانشگاه‌ها باید رفاقت کنند نه رقابت، به گونه‌ای که از ظرفیت هم استفاده و به پشتیبانی از یکدیگر بپردازند تا دستاوردهای بهتر و بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: در ارائه رشته‌های کارشناسی ارشد باید چندین فاکتور رعایت شود ابتدا ارائه رشته‌های کاربردی و مورد نیاز استان و سپس فراهم بودن شرایط برای تأمین اساتید تا در این صورت کیفیت آموزش حفظ شود.

در ابتدای این دیدار، عباس اویسی، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان‌وبلوچستان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور استان پرداخت و گفت: در حال حاضر بیش از هشت هزار دانشجو در ۱۰۰ رشته مقطع کارشناسی و چهار رشته مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول تحصیل می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha