پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور نماینده ویژه وزیرآموزش و پرورش در آّبادان

حوزه/ مشاور عالی و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموزان جانباخته در ساختمان متروپل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش روز گذشته با حضور در آبادان از خانواده جانباختگان ساختمان متروپل دلجویی کرد.

وی با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان حادثه ریزش در ساختمان متروپل از جمله خانواده مرحوم سیداوی، از بازنشستگان فرهنگی، اظهار داشت: امیدواریم تا با برنامه‌ریزی دقیق و در پیش گرفتن تمهیدات مناسب، از وقوع مجدد چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

لازم به ذکر است، مرحوم حسن سیداوی، مدیر دبیرستان شهید تندگویان شهرستان آبادان بود که در سال تحصیلی گذشته پس از ۳۰ سال خدمت، بازنشسته شده بود و متاسفانه در دوم خرداد ۱۴۰۱ بر اثر حادثه دلخراش ساختمان متروپل آسمانی شد.

آرین‌ جلیلیان، دانش آموز پایه هشتم دبیرستان شاهد سیدالشهداء(ع) و حمیدرضا جلیلیان، دانش آموز پایه دهم رشته حسابداری هنرستان شهید عنایت‌الله رئیسی آبادان، میترا و ملیکا صالحیان‌پور و مسیح صادقی نیز دانش آموزانی بودند که متاسفانه در این این حادثه جان خود را از دست دادند.

در این دیدار، مدیر آموزش و پرورش آبادان، سرپرست معاونت فرهنگی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش آبادان و خوزستان حضور داشتند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha