پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتاب

حوزه/ نخستین ویژه نامه گروه سیاسی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع «تبیین کلام، سیره و قیام امام(ره)» به همت بخش مکتوب و رسانه این مرکز در ۱۴ موضوع، تدوین و انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت بخش مکتوب و رسانه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نخستین ویژه نامه گروه سیاسی مرکز ملی پاسخگویی تولید و انتشار یافت.

در این ویژه نامه به شبهات و سوالاتی با موضوعات آزادی قدس، وعده ‏های انقلاب، انقلاب اسلامی و حکومت، ادله قیام انقلاب اسلامی، ادله جمهوریت انقلاب، تقدیس امام خمینی(ره)، منش سیاسی امام خمینی(ره)، نظریه ولایت فقیه امام خمینی(ره)، پرداخته شده است.

هدف امام خمینی از انقلاب، مقصود روایت قیام مردی از قم، چگونگی برخورد امام خمینی با مخالفان، فرق بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی، جایگاه همه ‏پرسی در منابع دینی، انقلاب و قیام در عصر غیبت از دیگر سوالات و موضوعات این ویژه نامه است.

شایان ذکر است تاسیس گروه پاسخگویی به سوالات سیاسی، از مصوبات قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی است که در مرحله اول کار خود را در گروه پاسخگویی مکتوب و رسانه مرکز آغاز کرد.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده و نشر این ویژه نامه می توانند به نشانی https://my.pasokhgoo.ir/book/۱۲۰ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha