چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1029462
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کتاب «آیینه تمام نمای استان بوشهر»

کتاب «آیینه تمام نمای استان بوشهر» اثر پژوهشگری بوشهری شامل تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و هنر در قالب هزار سؤال به همراه پاسخ پژوهش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کتاب «آیینه تمام نمای استان بوشهر» اثر مسعود عرب زاده پژوهشگری بوشهری منتشر شد. کتاب یادشده شامل، تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و هنر در قالب هزار سؤال به همراه پاسخ پژوهش شده است.

در این کتاب سعی شده موضوعات مختلف درباره تاریخ و جغرافیای استان بوشهر و هر آنچه در ذهن خوانندگان و علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ و تمدن استان بوشهر می‌باشد را به شکل پرسش مطرح و سپس پاسخ‌های مانع و جامع ارائه دهد.

کتاب آیینه تمام نمای استان بوشهر مجموعه شامل جغرافیا و تاریخ، اماکن قدیمی و مذهبی، روستاها، شهرها، انواع ماهی‌های خلیج‌فارس، طبیعت، کوه‌ها، رودخانه‌ها، نویسندگان، آداب‌و رسوم و باورها، چهره‌های ادبی، مذهبی و سیاسی، سفرنامه نویسان و هر آنچه در مورد استان بوشهر است می‌باشد که به‌صورت طبقه‌بندی‌شده فراهم آمده است.

این کتاب در نوبت اول چاپ خود در تیراژ ۵۰۰ نسخه توسط « انتشارات قلمداران جنوب» وارد بازار نشر شده است.

مسعود عرب زاده متولد ۱۳۶۳ بندر بوشهر و کارشناس ارشد علوم تربیتی برنامه‌ریزی آموزشی است.

از وی تاکنون کتاب‌های «کندوکاو: آسیب‌شناسی هنر در استان بوشهر»، « لحظه نگاری یک روزنامه‌نگار»، مجموعه شعر «عاطفه آنجا بود» و قصه کودکان «جیک و جیک و جیک تولده» منتشر شده است.

این نویسنده همچنین کتاب‌های «تولد نوشته‌ها»، «اولین روز مدرسه»، «انرژی رنگ‌ها » در دست چاپ دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha