چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1029868
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
تصاویر / بازدید مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی از مراحل ساخت مدرسه علمیه ثامن الائمه ع تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اجرای ۵ طرح عمرانی حوزوی در حوزه علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه هم اکنون ۵ طرح عمرانی حوزوی در حوزه علمیه استان لرستان در حال اجرا و احداث است، گفت: این طرح ها در خرم آباد، دورود، نورآباد و الشتر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه احداث و تکمیل فاز دوم مدرسه علمیه رضویه خرم آباد به زودی اجرا خواهد شد، افزود: نماکاری این طرح آغاز شده و در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گسترش و توسعه فضای فیزیکی مدرسه کمالیه خرم آباد را نیز از دیگر طرح های عمرانی حوزه علمیه لرستان برشمرد و ادامه داد: نقشه توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد نیز تهیه شده و طرح توسعه این مدرسه هم آغاز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی از احداث ساختمان مدرسه علمیه دورود خبر داد و خاطر نشان کرد: سقف این مدرسه نیز به اتمام رسیده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی همچنین از اجرای اسکلت بندی مدرسه علمیه رضوی الشتر خبر داد و گفت: این طرح نیز با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجرا است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان از اتمام اسکلت بندی طرح استاد سرای نورآباد خبر داد و یادآور شد: بتون ریزی استاد سرای نورآباد هم ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha