پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدحسن ربانی

حوزه/ با حضور وزیر و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، آیین تجدید عهد و میثاق با امام راحل و شهدا به مناسبت سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و مدیران و کارکنان این نهاد انقلابی در سالن شهدای هفتم تیر بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: حقیقتا شناخت جهاد سازندگی و دانستن پیشینه این نهاد انقلابی برای همه لازم است، مخصوصا کارکنانی که تازه وارد مجموعه شدند باید با پیشینه جهاد سازندگی آشنا شوند تا در هر عرصه کاری بتوانند از شناختی که از جهاد سازندگی پیدا کردند بتوانند با روحیه جهادی بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: اگر ما پیشینه جهاد سازندگی را به درستی بشناسیم، برای حفظ آن دقیق‌تر عمل می‌کنیم و در برابر آرمان های امام و شهدا و حفظ سرمایه های نظام اسلامی دغدغه بیشتری پیدا می کنیم؛ از این رو حفظ پیشینه جهاد سازندگی را باید در بخش هایی همچون معرفت و شناخت، حفظ و نگهداری دستاوردها، معرفی و تبیین و عدم انحراف در آن پیگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که نباید بگذاریم نظام اداری و دیوان‌ها دچار اختلال شود و تبیین در این میان نقش مهمی ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: از پیشکسوتان تقاضا دارم برنامه‌های صحیح و حکیمانه برای معرفی جهادسازندگی آماده کنند و در کنارش از خدمات ارزشمندی که در جهاد کشاورزی انجام دادند با الهام از پیشینه جهاد سازندگی، آن را به دیگران معرفی کنند.

وی با اشاره به این که شایسته است قدردان تلاش‌های محققان و متخصصان جهاد کشاورزی قدردانی شود، تصریح کرد: دانشمندان جهاد کشاورزی توانستند با بهره گیری از دانش و روحیه جهادی به یاری اقتصاد و تولید کشور بیایید.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهمیت تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام شهدا گفت: شهدای عزیزمان با امام عزیزمان با الهام از خداوند متعال حرکت شکوهمند و زبانزد را شروع کردند و ما وظیفه داریم این مکتب را خوب بشناسیم، حفظ و پاسداری کنیم و نگذاریم انحرافی در درونش پیش بیاید.

در پایان این مراسم، کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی و ساداتی نژاد، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha