شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی گام نهادن همه‌جانبه و فوری در میدان جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا گفت: امروز بحث جهاد تبیین صرفا وظیفه یک نفر یا گروه خاصی نیست، بلکه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، همه مسئول هستند که در این حوزه ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید برای انحراف جامعه و جوانان تلاش می کند و ما باید در جهاد تبیین آماده پاسخ به شبهات باشیم.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: به رغم توطئه های دشمنان، در سایه بصیرت و هوشیاری ملت، ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار ید واحد است.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی امنیت و آسایش امروز را برای ما به ارمغان آوردند که باعث شده امروز در جامعه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امام جمعه بویین زهرا گفت: جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی گام نهادن همه‌جانبه و فوری در میدان جهاد تبیین است و باید در این عرصه اهتمام جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام رضوانی، نوع تربیت انسان‌ها را موجب سعادت و یا شقاوت دانست و عنوان کرد: شناخت خداوند از طریق اندیشه، علم و ایمان، پایه‌های تربیت سعادتمندانه انسان را فراهم می‌کند که در این بین، علم و یقین از جایگاه بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha