پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر / نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مهارت آموزی به جوانان برای اشتغال زایی در سطح استان بسیار با اهمیت است و باید به معنای واقعی کلمه آن را در بین نوجوانان و جوانان فراگیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به جایگاه سه ماه حرام از جمله ذی القعده، اظهار داشت: در این ماه فرصت های بسیار والایی جهت رسیدن به عبودیت و بندگی خداوند متعال وجود دارد.

وی در خصوص "تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی" باتوجه به شعار سال، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی ها اشتغال را تنها در ادارات دولتی و شرکت ها می بینند؛ "فرهنگ کار و کارآفرینی"، باید به گفتمانی در بین جامعه تبدیل شود تا بتوان اثرات آن را مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تولیدکنندگان بخش خصوصی را افراد موفق برشمرد و با اشاره به آمادگی فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی، ادامه داد: مهارت آموزی به جوانان برای اشتغال زایی در سطح استان بسیار با اهمیت است و باید به معنای واقعی کلمه آن را در بین نوجوانان و جوانان فراگیر کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تشکیل جلسه شورای راهبردی استان خوزستان در پایتخت، عنوان کرد: رئیس جمهور نسبت به این جلسه عنایت ویژه دارد و اعلام کرده که پایبند به تصمیمات آن است. "اشتغال و اعطای وام قرض الحسنه به افراد جویای کار" از جمله موضوع های این جلسه بود که نیازمند فراهم سازی بسترها و نظارت لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha