سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علماء، در دیدار رئیس کل و مسئولین دادگستری استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، فلسفه بعثت پیامبران(ع) را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم، در واقع خدمت به خداوند است، لذا باید همه به وظایف و تکالیفمان عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار رئیس کل و مسئولین دادگستری استان کرمانشاه، اظهار داشت: سلام و صلوات خداوند به روح پر فتوح شهدای قوه قضائیه، خصوصاً آیت الله شهید دکتر بهشتی که وظیفه مسئولان را بر اجرای تکلیف مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، فلسفه بعثت پیامبران(ع) را خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم، در واقع خدمت به خداوند است، لذا باید همه به وظایف و تکالیفمان عمل کنیم.

آیت الله علما اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همواره بر اجرای عدالت تاکید دارند، زیرا اگر مردم احساس کنند حق و عدالت اجرا می‌شود، رضایت خواهند داشت.

وی افزود : این نکته کلیدی امام راحل را مد نظر قرار دهید که فرمودند «پیروزی یا شکست مهم نیست، بلکه به تکلیف عمل کردن مهم است».

آیت الله علما درباره اهمیت جایگاه دادگستری هم اظهار کرد: دادگستری جایگاه حساسی است، زیرا قضاوت کردن و حکم دادن خیلی مشکل و سخت است. البته اگر در صدور حکم دقت شود، اصلا نباید نگران بود و خیلی از مشکلات حل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha