جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جریان سفر به شهرستان آوج با خانواده شهید صفر علی افتخاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در سفر به شهرستان آوج و در دیدار با خانواده شهید صفر علی افتخاری، گفت: پیش از برگزاری گردهمایی ماهانه ائمه جمعه در شهرهای مختلف استان، رسم این است که خدمت خانواده معظم شهدا برسیم و سلامی عرض کنیم و امروز نیز توفیق شد خدمت شما برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: زمانی این سوال وجود داشت که نتیجه این همه فداکاری و ایثار شهدا چه شد، ولی اکنون اگر کسی اوضاع دنیا را بداند و بفهمد که مستکبران برای از بین بردن این کشور دندان تیز کرده بودند، به موثر بودن این فداکاری‌ها پی خواهد برد.

امام جمعه قزوین افزود: شهید والامقام صفرعلی افتخاری به همراه دیگر یارانش مانع از نفوذ دشمن بعثی به کشورمان شدند و شهید افتخاری‌ها، افتخارات دفاع مقدس را آفریدند که امروز قدرت و عزت اسلام نمایان شده و همه دنیا روی مملکت ما حساب می‌کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: خانواده معظم شهدا می‌توانند در مسیر جهاد تبیین که رهبری فرمودند بسیار مؤثر عمل کنند و مقصد و هدف شهدا را برای مردم بازگو کنند.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان قزوین به منظور شرکت در نشست ماهانه ائمه جمعه استان، به آوج سفر کرده است.

شهید صفر علی افتخاری بیستم خرداد ۱۳۴۲، در روستای ارغای از توابع شهر آوج به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

شهید افتخاری در هجدهم شهریور ۱۳۶۴ در اشنویه بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و مزار او در گلزار مطهر شهدای زادگاهش واقع است.

دیدار امام جمعه قزوین با خانواده شهید صفرعلی افتخاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha