پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاجی ابراهیمی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: حج راه تعالی انسان به سوی سعادت و عنصر حیات بخش جامعه اسلامی است که درس مجاهدت، گذشت و ایستادگی در برابر کفر و طاغوت را در میان مسلمانان زنده نگاه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی، ظهر امروز در جمع زائران خانه خدا در مکه مکرمه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام از ثواب زیادی برخوردار است، بنابراین عوامل اجرایی کاروان ها نهایت تلاش در خدمت رسانی به زائران انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک پاداش و بهره‌ای که حجاج از سفر معنوی حج می‌ برند با یکدیگر برابر نیست و هرکسی به اندازه ظرفیت خود و درجه ‌ای که از درک در حضور پروردگار دارد، از آن بهره‌مند می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران تصریح کرد: حج راه تعالی انسان به سوی سعادت و عنصر حیات بخش جامعه اسلامی است که درس مجاهدت، گذشت و ایستادگی در برابر کفر و طاغوت را در میان مسلمانان زنده نگاه می‌دارد.

وی ادامه داد: حجاج که به سوی کانون توحید گام برمی دارند باید ابتدا بت درون خود را شکسته و بر هواهای نفسانی غلبه نمایند تا بتوانند با روحی پاک و سرشار از معنویت، حقایق این سفر معنوی را درک کنند.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی تصریح کرد: حجاج پس از انجام اعمال این سفر معنوی، سفیران حقیقی معارف الهی اند که باید در زمان بازگشت به وطنشان با رفتار و گفتار خویش به فکر گسترش آموزه‌های دینی در میان مردم باشند.

وی ادامه داد: در ایام حج همه مسلمانان باید احساس حضور معنوی در سرزمین وحی را داشته باشند و خود را در حال طواف خانه خدا بدانند، لذا در این ایام فرصت بندگی خالصانه برای مؤمنان بیش از هر زمان دیگری فراهم است.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی همچنین از برگزاری دعای روح بخش کمیل در ۲۰ نقطه شهر مکه مکرمه برای زائران سرزمین وحی خبر داد.

حج عنصر حیات بخش جامعه اسلامی است

حج عنصر حیات بخش جامعه اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha