جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست مدیران مدارس علمیه استان گلستان

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در نشست مدیران مدارس علمیه استان گلستان با اشاره به ساده زیستی قاطبه روحانیت، تصریح کرد: روحانیت در همه شرایط همراه و غمخوار مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، در نشست مدیران مدارس علمیه استان گلستان که به میزبانی مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از توجه جدی به مبحث عدالت اقدامات اخیر مجموعه قضایی کشور قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه دو مسئله را به مسئولین متذکر شد و اظهار کرد: اول اینکه تمام تلاش خود را در جهت برطرف کردن مشکلات گرانی و معیشتی مردم و افزایش ارزش پول ملی بکار گیرند. دوم؛ با ساده زیستی می توانند مرهم زخم های مردم باشند که عدم رعایت این مسئله و زندگی اشرافی و سفرهای خارجی خصوصا با هزینه بیت المال، می تواند موجب سست شدن اعتماد مردم نیز بشود.

وی با اشاره به ساده زیستی قاطبه روحانیت، تصریح کرد: روحانیت در همه شرایط همراه و غمخوار مردم است.

عضو شورای حوزه علمیه استان در ادامه با اشاره به موسم حج، بیان کرد: یکی از ارکان حج مقابله با شرک و استکبار زمان است همانند ابراهیم علیه السلام که بدون کمترین خوف و تردیددر مقابل استکبار زمانه خود ایستاد و خداوند هم به عنوان پاداش، انبیای بعدی را از نسل ایشان مقرر فرمود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیران مدارس علمیه برای تربیت طلاب توانمند و شکوفایی حوزه های علمیه، از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه در ۳۱ تیر خبر داد .

در این جلسه مدیران مدارس و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان گلستان به بیان مسائل و دغدغه پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha