دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1032998
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مکه مکرمه

حوزه / همایش یاوران حجاج با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، در شهر مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین امیر مسعود حاجی ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، صبح امروز در برنامه یاوران حجاج که در شهر مکه مکرمه برگزار شد، گفت: کنگره جهانی حج و اجتماع عظیم حجاج بیت الله الحرام فرصت مناسبی برای اتحاد و انسجام و همدلی مسلمانان جهان در برابر توطئه های پیچیده نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران خاطرنشان کرد: اولین تأثیر حج در درون امت اسلامی و در دل های خود ماست، اما تاثیر بین المللی این است که دشمن را تضعیف می کند.

وی ادامه داد: در کنگره عظیم حج شاهد حضور چندین میلیون نَفَر از مسلمانان از نقاط مختلف دنیا هستیم که فرصت بسیار خوبی را برای معرفی فرهنگ ها، مبانی ارزشی و سنن اقوام و مذاهب مختلف فراهم کرده است و انتظار می رود حجاج ایرانی از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند و سفیران خوبی برای معرفی فرهنگ و تمدن مردم ایران باشند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران اظهار کرد: باید با درس آموزی از سیره امامان معصوم(ع) بتوانیم با تأسی از منش این بزرگواران برای زندگانی خود بهره‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: همه تلاش کارگزاران حج در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری این است که زائران دغدغه امکانات نداشته باشند و به زیارت و اعمال شرعی خود معطوف شوند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران اظهار کرد: یاوران حجاج باید خدمت خالصانه و با اخلاق نیکو را سرلوحه خدمت به زائران قرار دهند و بدانند که خدمت به «حاجی» خدمت به میهمان خداست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابراهیمی بیان کرد: یاوران حجاج با توجه به توانمندیهایشان می توانند در سراسر مراسم حج، راهنمای حجاج و بازوی پرتوان مدیر و روحانی کاروان در این سفر معنوی باشند.

همایش یاوران حجّاج در مکه مکرمه برگزار شد

همایش یاوران حجّاج در مکه مکرمه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha