جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با امام جمعه همدان

حوزه / مسئول بسیج رسانه استان همدان با اعلام خبر برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، گفت: در پایان این دوره به نفرات شرکت کننده مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به نقل از بسیج رسانه استان همدان، «ناصر قوامی» مسئول بسیج رسانه استان همدان با اعلام خبر برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با همکاری اداره کل ارشاد استان همدان، با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در پایان این دوره به نفرات شرکت کننده مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه خواهد شد.

وی افزود: از ضرورت‌های برگزاری دوره‌های آموزشی، واجب و فوری بودن امر جهاد تبیین و حوزه اثر بسیار بالای رسانه در عصر حاضر است که می‌توان با آموزش و ایجاد جبهه رسانه‌ای قوی، علاوه بر تبیین، باعث خنثی سازی اهداف جنگ ادراکی و شناختی دشمنان نیز شد.

قوامی اظهار داشت: ثبت نام این دوره از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد و زمان آغاز کلاس‌های آموزش از ۲۰ الی ۳۰ مردادماه تعیین شده و در این دوره، اصول خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه با حضور اساتید کشوری آموزش داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات و مدارک خود را با مراجعه به آدرس www.abozarhmd.ir ارسال و سپس ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گفته مسئول بسیج رسانه استان همدان در پایان گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha