دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیران حوزه علمیه هندوستان

حوزه/ جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه خواهران هند و از فارغ‌التحصیلان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در دوره مهارت‌افزایی کوتاه مدت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هیئتی از مدیران حوزه‌های علمیه خواهران هندوستان که از فارغ التحصیلان جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها هستند، جهت شرکت در دوره مهارت افزایی کوتاه مدت در جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.

این بانوان طلبه، مدیرانی از حوزه‌های علمیه خواهران مناطق کشمیر، کلکته، گجرات، الله آباد، پونا، بنگلور و دهلی بودند که برای زیارت و گذراندن دوره کوتاه مدت مدیران وارد جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها شدند.

این دوره، علاوه بر گسترش ارتباط جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با دانش‌آموختگان، با هدف تجدید قوا، ارتقاء توانمندی فارغ التحصیلان در امر مدیریت، مشاوره، تدریس، پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های دینی و تبلیغ، بررسی مشکلات و تشریک مساعی جهت حل آنها برگزار شد.

در این دوره، علاوه بر کارگاه‌های غدیرشناسی و پاسخ به شبهات، عاشورا، عزاداری و مقابله با خرافات، روش پاسخ به سؤالات فقهی، مهدی‌شناسی در ادیان و مذاهب، صحیفه سجادیه گنجینه‌ای در دعوت به اسلام و تشیع، بازدید از مراکز تخصصی و موسسات آموزشی فرهنگی بین‌المللی نیز برگزار شد؛ همچنین برنامه‌های معنوی و فرهنگی، نشست‌های هم اندیشی از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

دیدار با بانو مجتهده گلگیری، نشست با مدیر کل پذیرش، مدیر خوابگاه بین‌الملل و نشست با مدیر دفتر بین‌الملل جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به صورت جداگانه انجام شد و آسیب‌ها و فرصت‌های پیش آمده در مسیر تبلیغ دین و معارف اسلامی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha