پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتمع مفتاح مشهد مقدس

حوزه/ مدیر عامل مجتمع مفتاح مشهد مقدس با اشاره به اهداف تأسیس این مجتمع گفت: ظرفیت اسکان هزار نفر را به صورت همزمان داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام ملااحمدی، مدیر عامل مجتمع مفتاح مشهد مقدس، با اشاره به اهداف تأسیس این مجتمع گفت: برگزاری دوره های کوتاه مدت حوزوی برای طلاب سراسر کشور هدف اساسی تأسیس مجموعه مفتاح بوده است.

وی با بیان اینکه مجتمع مفتاح مشهد مقدس در سال ۹۶ خریداری شد، اظهار داشت: ما در سال ۹۷ نیز یک سری کارهای عمرانی انجام دادیم و هم اکنون ظرفیت اسکان هزار نفر را به صورت همزمان داریم؛ در سال ۹۸ شروع به برگزاری دوره های آموزشی کردیم و در این مدت کوتاه تا کنون ۱۷۰ دوره برگزار کرده ایم که یکی از پربرکت ترین این دوره ها، دوره طرح ولایت است.

حجت الاسلام ملااحمدی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری دوره طرح ولایت در سه سال گذشته، عنوان کرد: امسال نیز این دوره با حضور ۴۵۰ نفر که ۳۵۰ نفر از آنها ایرانی و ۱۰۰ نفر از آنها نیز خارجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجتمع مفتاح مشهد مقدس در زمانی که حوزه برنامه ندارد نیز برای دانشگاه ها و مدارس برنامه اجرا کرده و حسب الامر آیت الله اعرافی، خدماتی به مجموعه های فرهنگی نیز ارائه می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha