پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان این که عاشورا عالی ترین جلوه مقاومت است، گفت: ویژگی سیدالشهدا(ع) برانگیختن روحیه شهادت‌طلبی افراد بود که در این راه از دشمن نترسند و به استقبال شهادت بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) که در حسینیه ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد گفت: در دوران حاکمیت یزید آنقدر خطر عظیم است که امام حسین علیه السلام باید شهید و اهل بیتش اسیر شوند تا اسلام زنده بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان این که عاشورا عالی ترین جلوه مقاومت است، افزود: ویژگی سیدالشهدا(ع) برانگیختن روحیه شهادت‌طلبی افراد بود که در این راه از دشمن نترسند و به استقبال شهادت بروند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اگر در جامعه به دنبال زنده کردن ارزش‌های اسلامی، احکام دینی و اخلاق قرآنی هستیم، باید فرهنگ عاشورا را زنده نگه داشته و در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از آن الگو بگیریم

وی اظهار کرد: عزاداری سیدالشهدا(ع) عبادت بسیار بزرگی است و به فرموده حضرت امام صادق(ع) خداوند رحمت خود را بر فرد و امتی که عاشورا را زنده کنند، نازل می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اهل بیت(ع) چراغ راه و صراط مستقیم برای نجات انسان ها می باشند و توسل به ائمه(ع) می تواند انسان کنونی گرفتار در مسائل و مشکلات متعدد دنیای نوین را نجات دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha