پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: سیدالشهدا(ع) بر مبنای درس آزادگی، مقاومت و ایستادگی خویش، به امت خویش و آیندگان آموختند که زیر بار ظلم و ذلت نروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد، گفت: اباعبدالله حسین(ع) و یارانش با در طبق اخلاص گذاشتن جانشان خواستند امت اسلامی را از چنگ ظالمان و مستکبران برای همیشه تاریخ نجات دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: دلیل اصلی پیروزی قیام امام حسین (ع) بر یزید، دفاع از اسلام و حفظ ارزش های اسلامی از دست شرارت های ظالمانه کوردلان و ستمکاران زمان خود بود.

وی تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش با گذشتن از جان خویش به ما درس آزادگی و ایثار آموختند و اسلام را زنده نگه داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: امام حسین (ع) و یاران ایشان با اثبات مظلومیت و حقانیت خود به دنیا درس فداکاری و جانبازی آموختند و نام حق را در تاریخ ثبت و در عالم بلند آوازه ساختند و به مردم دنیا نشان دادند که ظلم و بیداد و ستمگری پایدار نیست و بنای ستم هرچه هم که به ظاهر عظیم و استوار باشد، از بین رفتنی است.

وی ادامه داد: سیدالشهدا(ع) بر مبنای درس آزادگی، مقاومت و ایستادگی خویش، به امت خویش و آیندگان آموختند که زیر بار ظلم و ذلت نروند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امام حسین(ع) علیه ظلم و برای ریشه کنی فسق و فجور قیام کردند و با نثار جان خویش درس ایثار و از خودگذشتگی و دین مداری را به امت اسلام دادند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز به رهبری امام خمینی‌(ره) به تأسی از سیدالشهدا(ع) و پیام «هَیهَاتَ مِناالذّلَّة» در مقابل استکبار ایستاده است و با شعار توحید، استقلال و آزادی پیروز شد.

  امام حسین(ع) به آزادیخواهان آموختند زیر بار ظلم و ذلت نروند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha