شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری نشست مشترکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

خانم فاطمه اردشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری اظهار کرد: ارتباط و تعاملات علمی، باورمندی نهادها و مراکز علمی به مدارس علمیه خواهران و طلاب بسیار حائز اهمیت است، در این راستا معاونت پژوهش حوزه خواهران استان نشست مشترکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این نشست هم افزایی ظرفیت ها و استفاده از فرصت های طرفین است؛ کانون هر روزه میزبان کودکان۶ تا ۱۶ سال در سراسر استان با ارائه خدمات فرهنگی هنری وادبی، سعی در کشف و شناسایی استعداد مراجعان خود داشته و تمام تلاش خود را در جهت پرورش این عزیزان می نماید؛ اهداف این سازمان پرورش فرزندانی برومند، هویت مدار، پرسشگر و اهل تفکر و مطالعه می باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران تاکید کرد: از دیگر اهداف این نشست برنامه ریزی برای انتقال مفاهیم دینی و قرآنی در زمینه فعالیت های این کانون از جمله، تئاتر، شعر، شناخت مفاخر، فعالیت های علمی و نجوم و ... است؛ تمامی فعالیت های اجرا شده در مراکز کانون با محوریت کتاب می باشد، یعنی کتابی در یک راستا معرفی و اجرا می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha