جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح اینکه سر مقدس شهید اسکندری توسط داعشی ها از بدن جدا شد و پیکر مطهرش پس از هشت سال به وطن باز می گردد، عنوان کرد: این اتفاق مهم باید در منبر روحانیون مطرح شود و نمود داشته باشد و نباید از حضور چنین شهید عاشورایی غفلت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه استقبال از یک شهید عاشورایی بزرگ همزمان با عاشورا مایه برکات متعددی برای استان فارس است، اظهار کرد: از شهید اسکندری باید الگو و درس بگیریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه سر مقدس شهید اسکندری توسط داعشی ها از بدن جدا شد و پیکر مطهرش پس از هشت سال به وطن باز می‌گردد، عنوان کرد: این اتفاق مهم باید در منبر روحانیون مطرح شود و نمود داشته باشد و نباید از حضور چنین شهید عاشورایی غفلت کنیم.

امام جمعه شیراز راه شهید اسکندری را بخشی از راه کاروان حسینی دانست و خاطرنشان کرد: از کاروان امام حسین (ع) نباید عقب بیفتیم.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت، مسئولان، اصحاب رسانه و ... در مراسم مربوط به شهید اسکندری که به روز عاشورا منتهی می شود باید اهتمام ویژه داشته باشیم، اضافه کرد: بزرگداشت شهید اسکندری در هیئت های عزاداری محرم نیز نمود دارد و باید در این مراسم شاهد اثرگذاری این شهید والامقام و ارزش های اسلامی باشیم تا حق مطلب ادا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز فرصتی است تا از زحمات طولانی حجت الاسلام رضایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر کنیم و مدیریت کار فرهنگی در استان پهناور فارس کار آسانی نیست که وی از عهده آن به خوبی برآمده است.

در این مراسم حجت الاسلام حسین ملک مکان به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد رضایی قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha