دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1037765
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تبریز

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پویا مردمی به عنوان جوان‌ترین فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، آیین معارفه جوان‌ترین فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در محل حسینیه این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم طلبه بسیجی پویا مردمی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز طی حکمی از سوی بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی که توسط حجت الاسلام نماینده ولی فقیه در استان اعطا گردید، به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت این مدرسه منصوب و معرفی شد.

حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در این مراسم گفت: پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص میدان دادن به جوانان و به دنبال پیشنهاد طرح انتصاب طلاب بسیجی به عنوان فرمانده بسیج طلاب جایگزین مدیران مدارس و در راستای جوان گرایی اینجانب از مسئولیت خود کناره گیری کردم.

وی افزود: اعتماد به جوانان و طلاب بسیجی که هم در ایمان و اعتقادات و هم در مباحث علمی و تخصصی سرآمد هستند رمز موفقیت در امور مختلف کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha