جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1038329
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
لغ

حوزه / گردهمایی خبرنگاران عاشورایی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار از سوی ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در گردهمایی خبرنگاران عاشورایی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ، فرمانده و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان از خبرنگاران از جمله خبرنگار خبرگزاری حوزه تجلیل شد.

سرهنگ شکیب فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در این مراسم با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: چهره شهرستان کاشان با نصب بیرق های عزا و حضور دستجات سینه زنی در عزاداری حسینی برجسته است.

وی، تقارن روز خبرنگار سالروز شهادت محمود صارمی با عاشورای حسینی امسال را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم خبرنگاران بتوانند رسالت حضرت زینب (س) بعداز واقعه عاشورا را به خوبی به نسل های آینده و سراسر دنیا انتقال دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بر لزوم تشکیل جبهه رسانه ای فراگیر انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: خبرنگاران، روابط عمومی ها و فعالان فضای مجازی کاشان با اتحاد و همدلی و ارتباط بیشتر با دستگاههای اداری شهرستان، سرعت، دقت و صحت در خبر را مد نظر قرار دهند.

وی، بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز رسانه ای در کاشان تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در قالب هیئت های اندیشه ورز با قلم فرسایی کمک مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم تا رسیدن به دولت اسلامی باشند.

شکیب فر به برگزاری کنگره سید محمد حسین نواب شهید شاخص امسال در شهرضا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهید بزرگوار یکی از خبرنگاران بسیار خوب کشور بودند که حدود ۲۰ سال در بوسنی به فعالیت های خبری مشغول بودند، جا دارد بیشتر به ابعاد شخصیتی این شهید پرداخته شود.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری نیز در ابتدای این مراسم با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، خبرنگاران را پیام رسانان عرصه های جهاد تبیین دین و دفاع از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: زنده ماندن فرهنگ قیام عظیم عاشورا مدیون رشادت و رسالت پیام رسانی حضرت زینب کبری (س) است .

وی به نقش بی بدیل خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان در انتقال ارزش های اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران در بیان دستاوردهای نظام حضور در عرصه جهاد تبیین محسوب می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha