شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1038614
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
تصاویر / عزاداری مردم همدان در روز عاشورا

حوزه/ عزاداران حسینی شهرهای مختلف استان همدان امروز، همزمان با روز عاشورا در قالب هیئت‌های مختلف مذهبی سراسر غم و اندوه بودند و صحنه پرشور عزاداری سیدالشهدا(ع) را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عزاداران حسینی شهرهای مختلف استان همدان امروز، همزمان با روز عاشورا در قالب هیئت‌های مختلف مذهبی سراسر غم و اندوه بودند و صحنه پرشور عزاداری سیدالشهدا(ع) را به تصویر کشیدند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای مراسم تعزیه و شبیه خوانی، حضور در دسته جات سینه زنی و زنجیرزنی به نحو شایسته مراسم روز عاشورای حسینی را برگزار کردند.

همدان غرق در ماتم و عزا

همچنین در سراسر استان همدان و در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، بهار، کبودراهنگ، اسدآباد و فامنین نیز مردم متدین و ولایتمدار استان و عاشقان اهل بیت(ع) با حضور در هیئت‌های حسینی، اوج ارادت و عشق خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

اقامه نماز ظهر روز عاشورا، به یاد نماز امام حسین(ع) و یاران حضرت در روز عاشورا، به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان، در میدان امامزاده عبدالله(ع) نیز پایان بخش مراسم روز عاشورا در شهرستان همدان بود.

همدان غرق در ماتم و عزا

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha